Dag 12 - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu

Dag 12

Blijf op de hoogte en volg alysha

08 Maart 2017 | Nederland, Elst

Vandaag moesten we om 6 uur opstaan. Na het ontbijt gingen we onderweg naar Cape point. We moesten bijna 4 uur rijden met een tussenstop. Hier werden groepsfoto's gemaakt bij het water. Het was best koud en het regende ook een heel klein beetje maar de foto's zijn echt super leuk geworden! Toen we aankwamen zijn we de berg op gaan lopen. Dit duurde ongeveer een uur, en het was heel zwaar haha. Onderweg kwamen we bavianen, herten, salamanders en dassies. Toen we bovenkwamen hadden we even pauze en daarna gingen we door naar de vuurtoren helemaal boven aan de berg. Als je helemaal boven aan bent is er een kans dat je dolfijnen ziet maar helaas waren die er vandaag niet. Toen we terug beneden waren hebben we nog een groepsfoto gemaakt. Onderweg naar Simons Town zijn we nog gestopt bij een marktje langs de weg. Dit was heel grappig want alle mensen die staan er elk jaar of zelfs elke dag en die kenden Frans dus ook goed. Toen we hier klaar waren zijn we doorgereden naar Simons Town. Hier konden we zwemmen met pinguïns en van rotsen springen. Dit was echt heel gaaf! Vooral omdat de pinguïns je niks deden, als je heel dichtbij kwam gingen ze happen maar verder deden ze helemaal niks. 's avonds gingen we eten bij een strandrestaurantje in Simons Town. Heel lekker gegeten!