Nog 1 dag!! - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu Nog 1 dag!! - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!!

Blijf op de hoogte en volg alysha

23 Februari 2017 | Nederland, Elst

Eindelijk is het zover! Morgen ochtend gaan we al richting Schiphol! om 10 uur vliegen we richting Kaapstad, een vlucht van 11.30 uur ( en nog nooit gevlogen dus dat wordt wat haha). ik heb er zoveel zin in, en ik ga hier ook een blog bijhouden en iedereen op de hoogte houden!. ik ben heel benieuwd wat ons te wachten staat en wat we allemaal gaan beleven! Zie jullie over 2 weken!!!

• 23 Februari 2017 - 22:14

Rositha:

Heel veel plezier in Zuid Afrika! Wat een avontuur...
    Geniet van deze bijzondere ervaring. Super leuk dat we je kunnen volgen via deze blog!
    Dikke kus van ons!

• 23 Februari 2017 - 22:22

Anouk:

Heel veel plezier!! Genier deze 2 weken!
    Leuk dat je een blog bij gaat houden! Ga het zeker volgen.

Liefs

Anouk

• 23 Februari 2017 - 23:20

Jacqueline:

Wat een onderneming voor je eerste vliegreis. Ik ga je zekers volgen en wens je heel heel veel plezier