Dag 14 - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu

Dag 14

Blijf op de hoogte en volg alysha

10 Maart 2017 | Nederland, Elst

Laatste dag vandaag :( :( We werden om 6 uur wakker gemaakt door Frans, super leuk :|
We gingen naar school voor de ceremonie met gebeden, verhalen en zang en dans. Dit is een heel mooi gebaar dat de school elke week doet en wat is het leuk om dat mee te maken!. Toen dit afgelopen was hebben we afscheid genomen van de buddy's. Maar ze hadden eerst nog een aantal cadeautjes voor ons! Echt super lief, ik heb heel veel mooie dingen gekregen. Onder andere een heel groot kleed met de vlag van Zuid-Afrika die de moeder van mijn buddy speciaal voor mij had gemaakt!. Dit had ik niet verwacht en ik ben er heel blij mee!. Uiteindelijk was het toch echt tijd om te gaan maar gelukkig komen er nog een paar buddy's naar Nederland!. Toen we onze koffers hadden ingepakt was het tijd om naar Kaapstad te gaan. Hier hadden we vrije tijd totdat we naar het vliegveld moesten. Nog naar de markt geweest en een aantal souvenirtjes gekocht. 's avonds nog ergens gegeten en toen was het tijd om naar het vliegveld te gaan. Hier ging alles echt veel sneller dan in Nederland gelukkig. We hadden een nachtvlucht dus we konden gelukkig slapen. En toen was het tijd om weer 11 uur te vliegen onderweg naar Nederland. :(