Dag 11 - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg alysha

07 Maart 2017 | Nederland, Elst

Vandaag moesten we om 5.45! opstaan, pfoe nog eerder dan 'normaal'. We moesten naar school om de buddy's op te halen want we gingen OP SAFARI!!. Uiteindelijk bleek dat niet alle papieren van de buddy's op orde waren dus helaas moesten we zonder hen vertrekken. Toen we aankwamen moesten we een formulier ondertekenen dat we op eigen risico naar binnen gingen. We gingen met een jeep op pad, echt super vet!. Onderweg natuurlijk heel veel mooie dieren tegengekomen. Als eerste kamen we bij de olifanten die echt zo veel groter waren dan ik had verwacht. We mochten zelfs de jeep even uit om op de foto te gaan met de olifanten. We kwamen struisvogels, waterbokken, zebra's, neushoorns, springbox, buffels, en nog veel meer dieren tegen. Uiteindelijk kwamen we bij de leeuwen kooi en toen mochten we de auto uit om rond de lopen. Uiteindelijk stonden we op nog geen meter afstand van een leeuw en wat zijn ze mooi! Dit was wel heel gaaf!. Ondertussen was het ook alweer super warm geworden. De gids nam ons mee naar een ander stukje waar we gingen wandelen. Het was een flink stuk en ook een flink stuk omhoog. Uiteindelijk waren we op de stuwdam wat echt flink hoog was. Toen we weer beneden waren gingen we samen met de buddy's lunchen. Na de lunch gingen we zwemmen bij het zwembad bij het restaurant. Wat was dat lekker met dit hete weer!. Na het zwemmen gingen we terug naar huis en onderweg nog langs een winkelcentrum. hier hebben we een beetje rondgelopen en gewacht tot we terug gingen. Toen we langs de KFC reden kregen we nog allemaal lekker ijs :). 's avonds hebben we pasta gegeten met sla, en toen was het alweer bijna tijd om te gaan slapen