Dag 8 - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg alysha

04 Maart 2017 | Nederland, Elst

Vandaag mochten we 'uitslapen'. Vandaag gingen we naar Hermanus, een klein plaatsje. We moesten er eerst naar toe rijden met de busjes. We hadden veel vrije tijd dus we konden lekker winkelen en rondlopen. ( en ijsjes eten).
Na de vrije tijd gingen we naar een plekje aan het water om naar het verhaal van Eddie te luisteren. Eddie is een goede vriend van Frans en Stella die nu in kaapstad woont. Eddie heeft de apartheid van heel dichtbij meegemaakt en kan daar heel erg mooi over vertellen. Het was dan ook een heel indrukwekkend verhaal. Na het verhaal van Eddie zijn we met de busjes naar het strand gegaan. Ondertussen was het alweer rond de 35 graden. :) We gingen zwemmen in de Atlantische oceaan wat echt super leuk, en warm was. We gingen lunchen bij een strandtentje en wat was dat lekker. Vers gevangen vis, frietjes en salade. Hierna nog even zwemmen en weer terug naar huis. Het plan was om 's avonds uiteten te gaan maar toen bleek dat her restaurant failliet was. Toch nog een ander leuk restaurantje gevonden in Greyton. Lekker spare ribs gegeten en warme chocomelk gedronken. haha. Uiteindelijk was het rond 10/11 uur toen we weer naar huis gingen en poging deden tot slapen ;)