Voorstellen - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Elst, Nederland van alysha rekum - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Door: alysha van rekum

Blijf op de hoogte en volg alysha

04 September 2016 | Nederland, Elst

heee!

Ik ben Alysha en ik ben 15 jaar oud. Ik woon in Elst samen met mijn ouders en mijn zus. Ik zit in 4 HAVO TTO op OBC Bemmel. In mijn vrije tijd ben ik vaak te vinden in de turnzaal. Ook vind ik het superleuk om muziek te luisteren, met vriendinnen af te spreken of naar familie te gaan.

Ik vind het super gaaf om deze reis naar Zuid-Afrika ( Genadedal) mee te mogen maken omdat ik heel erg benieuwd ben hoe het er nou allemaal aan toe gaat in zo'n ver en toch wel anders land dan Nederland.

Ik ben heel erg benieuwd wat deze reis mij gaat brengen, en ik ben heel benieuwd wat ik allemaal ga leren. Ik vind het in ieder geval supergaaf dat ik deze reis mag meemaken, en ik ga er zeker van genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alysha

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6182

Voorgaande reizen:

24 Februari 2017 - 11 Maart 2017

Zuid-Afrika!

Landen bezocht: